Gönderen Konu: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri  (Okunma sayısı 771 defa)

serkandorman

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #15 : 19 Ocak 2019, 10:32:54 »
SUNMAN Hocam 31 lastik olmuyor malesef, takılabilecek lastik linkte verdiğim resimde kullanılmış ve o sitede bu model outbacklerin çoğunda 245/65/17 kullanılmış. Bu anlamda BFG ler uygun ama tabi buzlu bir yolda kar lastiğinden kötü performans sergilediğini bizzat kendim gördüm ama okadarınıda bilip ona göre dikkatli olacağız.

Seyrantepedeki jaspa bu işleri yapabilirmi acep

1.yükseltme
2.ön tampanuda koruyacak şekilde şanzımana kadar uzanan alüminyum alt koruma
3. BFG KO2 lastik jant takımı

Bu iş tamamdır

Ama garanti 🧐

Yapar yapmasina da işleri bu degil.Offroad isi yapan bir yer sizin isinizi cozer.Ha bu is icin parca lazim olursa jaspa dan alin isterseniz.
instagram// subaruforever555
facebook sayfa// subaru4ever.com
facebook grup// www.subaru4ever.com

serkankucuk

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #16 : 08 Şubat 2019, 13:38:51 »
Arabada bir değişiklik, bir gelişme yaptınız mı acaba? @Canibeyaz
Merak edeni olan bir konu sonuçta off-road ekipmanları :)
XV

Canibeyaz

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #17 : 08 Şubat 2019, 15:25:53 »
yok hocam daha bilgi toplama aşamasındayım, ama ciddi ciddi düşünüyorum fırsat buldukça yurtdışı bilgileri okuyorum. Yükseltme kesin olacak, lastik içinde marka modeli daha kesinleştiremedim, hem karda hemde yazın kullanılabilecek sağlam bi lastik olsun istiyorum BFG sanki karda özellikle buzlu yolda hamuru sert kaçıyor, cooper marka var onuda bulmak zor. Bakalım araştırmaya devam. Forumdaşlarında tavsiyelerini bekliyorum.

serkankucuk

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #18 : 10 Şubat 2019, 14:37:18 »
General Grabber AT lastigi de övüyorlar ama tabi diğerlerine göre karda nasıldır bilmiyorum. BFG KO2 kullananlar karda da iyi olduğunu söylüyor ama bunu diğer AT lastiklerle karşılaştırıp mı söylüyorlar bilemiyorum. Ben olsam General veya KO2 alırdım.

Yükseltme için görüştüğünüz usta veya yer oldu mu? Daha önce Subaru yükselten birini bulabildiniz mi?
XV

kmvolkan

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #19 : 11 Şubat 2019, 09:34:41 »
BF AT de BF MT de karda ve buzda kış lastiği kadar iyi değil. Hatta offroada gittigimizde buzlanmadan çekinen AT lastikli arkadaşlar erkenden inmişti.
Ben de epeydir araştırma içerisindeyim. Sonuç olarak gönül ille de BF AT diyor. Gel gör ki fiyatlar çok yüksek. Araçlarımızla gerçek anlamda offroad yapmak için kesinlkle yükseltmek gerekiyor. Bunun maliyeti oldukça düşükken lastik maliyeti çok çok yüksek.

serkankucuk

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #20 : 11 Şubat 2019, 09:49:47 »

Bu videoda görülüyor ki, KO2 ile buzda bir şekilde ilerlemek mümkün ama tehlikeli, o düz çıkmaya çalışırken yana kaymayı dağın başında yaşasak aklımız çıkar yeminle :)

Lastik işi çok para olmasa 2-3 takım lastik ve jant bulunduracaksın, duruma göre takıp çıkacaksın en güzeli. Alacağımız hiçbir lastik tüm ihtiyaçlarımızı sorunsuz karşılamıyor sonuçta.

Canibeyaz

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #21 : 11 Şubat 2019, 11:02:06 »
bide bu şekilde donanımlı aracın var tam ofroad aracı görünüyorsun hooop böyle bir yol şartında yolda cebelleşirken yanından kar lastikli önçeker bir araç sana baka baka geçiyor. Gerisini siz düşünün.

serkankucuk

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #22 : 11 Şubat 2019, 12:53:10 »
:D arabayı orada kara gömesi gelir insanın

Bence gerçekten de kışın kış lastiği yazın AT lastik bizim gibi hafif siklet off-road meraklıları için en ideali. Tabi kışlık olup da daha sert koşullara uygun kışlık lastiklerden tercih etmek daha iyi olur, GoodYear UltraGrip Extreme vardı mesela. Kumho'nun, Nokian'ın istendiğinde çivi takılabilen modelleri de var.
XV

kmvolkan

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #23 : 11 Şubat 2019, 13:24:37 »
:D arabayı orada kara gömesi gelir insanın

Bence gerçekten de kışın kış lastiği yazın AT lastik bizim gibi hafif siklet off-road meraklıları için en ideali. Tabi kışlık olup da daha sert koşullara uygun kışlık lastiklerden tercih etmek daha iyi olur, GoodYear UltraGrip Extreme vardı mesela. Kumho'nun, Nokian'ın istendiğinde çivi takılabilen modelleri de var.

Benim kumholar offroadda fena iş çıkarmıyor :)
Lastik işi dipsiz kuyu. Offroad grubunda dönen muhabbetler şöyle: burda 37lik lastik yerine dar tabanlı mt lastik olsa iyi olurdu. Mtsi olan adam: o arabada ekstreme lastik olduğu için öyle rahat yürüdü.
Karda offroda çıkan subarucu: bana bir kış lastiği verin kilitli araçların dahi alayını karda tokatlarım :) :) :)

SuNMaN

  • Global Moderator
  • wrc
  • *****
  • İleti: 3094
  • Toplam beğeniler: 55
  • Yine bir Subaruyla dönünceye kadar.
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
  • il/ilçe: Çatalca / İstanbul
Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #24 : 13 Şubat 2019, 00:16:38 »

Bu videoda görülüyor ki, KO2 ile buzda bir şekilde ilerlemek mümkün ama tehlikeli, o düz çıkmaya çalışırken yana kaymayı dağın başında yaşasak aklımız çıkar yeminle :)

Lastik işi çok para olmasa 2-3 takım lastik ve jant bulunduracaksın, duruma göre takıp çıkacaksın en güzeli. Alacağımız hiçbir lastik tüm ihtiyaçlarımızı sorunsuz karşılamıyor sonuçta.
İlginç bir video. Bir kaç hafta evvel bir İnönü yaylası turumuz oldu. Grupta aynı araçtan 3 tane vardı ve 3ünde de farklı lastik vardı. Bende bf ko2 var. Birindeki sanırım wranglerdi. Ayrıca maxxissli bir amarok 3.0 v6 ve bir de disco 4 vardı. Disco 4ün lastiğinden emin değilim. Ama akşama kadar araba çektim.
Bu videodan benim çıkardığım sonuç x-mode falan hikaye subaru 2010dan sonra araba yapmayı bırakmış sanırım. Bunun gibi buzlu yerlerde 3 farklı subarumu çokça kullandım. Lassa competus snow ve maxxiss lastiklerim vardı o zaman, hatta yaz lastiğiyle bile daha başarılı sonuçlarım var.
Dediğim gibi kanaatim, ya videoda kasıtlı bir yönlendirme var ya da subaru bitmiş.

OguzhanEren

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #25 : 13 Şubat 2019, 06:56:58 »
Fakat zemin cam-buz olunca subaru ne yapsin, lastik ne yapsin? Mutlaka civili lastik lazim degil mi bu durumda?


Sent from my iPhone using Tapatalk

serkankucuk

Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #26 : 13 Şubat 2019, 09:16:39 »

Bu videoda görülüyor ki, KO2 ile buzda bir şekilde ilerlemek mümkün ama tehlikeli, o düz çıkmaya çalışırken yana kaymayı dağın başında yaşasak aklımız çıkar yeminle :)

Lastik işi çok para olmasa 2-3 takım lastik ve jant bulunduracaksın, duruma göre takıp çıkacaksın en güzeli. Alacağımız hiçbir lastik tüm ihtiyaçlarımızı sorunsuz karşılamıyor sonuçta.
İlginç bir video. Bir kaç hafta evvel bir İnönü yaylası turumuz oldu. Grupta aynı araçtan 3 tane vardı ve 3ünde de farklı lastik vardı. Bende bf ko2 var. Birindeki sanırım wranglerdi. Ayrıca maxxissli bir amarok 3.0 v6 ve bir de disco 4 vardı. Disco 4ün lastiğinden emin değilim. Ama akşama kadar araba çektim.
Bu videodan benim çıkardığım sonuç x-mode falan hikaye subaru 2010dan sonra araba yapmayı bırakmış sanırım. Bunun gibi buzlu yerlerde 3 farklı subarumu çokça kullandım. Lassa competus snow ve maxxiss lastiklerim vardı o zaman, hatta yaz lastiğiyle bile daha başarılı sonuçlarım var.
Dediğim gibi kanaatim, ya videoda kasıtlı bir yönlendirme var ya da subaru bitmiş.

Sizin ekipteki aynı olan 3 araçtan birinin sahibi Gökay, arkadaşım anlatmıştı o gezinizi, birileri saplanıp durmuş :)

Bu videodaki zemin gibi direk beton/asflat üzeri buz olan yer ormanda zor denk gelir bence, üstünde illa ki kar olacaktır, altı da toprak olunca belki buzu patinajla kazıyıp toprağa kadar inebilir lastikler ve illa ki buzdan daha iyi tutunacağı bir zemine ulaşır.
XV

SuNMaN

  • Global Moderator
  • wrc
  • *****
  • İleti: 3094
  • Toplam beğeniler: 55
  • Yine bir Subaruyla dönünceye kadar.
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
  • il/ilçe: Çatalca / İstanbul
Ynt: 2016 outback için OffRoad revizyon Tavsiyeleri
« Yanıtla #27 : Bugün, 08:57:07 »

Bu videoda görülüyor ki, KO2 ile buzda bir şekilde ilerlemek mümkün ama tehlikeli, o düz çıkmaya çalışırken yana kaymayı dağın başında yaşasak aklımız çıkar yeminle :)

Lastik işi çok para olmasa 2-3 takım lastik ve jant bulunduracaksın, duruma göre takıp çıkacaksın en güzeli. Alacağımız hiçbir lastik tüm ihtiyaçlarımızı sorunsuz karşılamıyor sonuçta.
İlginç bir video. Bir kaç hafta evvel bir İnönü yaylası turumuz oldu. Grupta aynı araçtan 3 tane vardı ve 3ünde de farklı lastik vardı. Bende bf ko2 var. Birindeki sanırım wranglerdi. Ayrıca maxxissli bir amarok 3.0 v6 ve bir de disco 4 vardı. Disco 4ün lastiğinden emin değilim. Ama akşama kadar araba çektim.
Bu videodan benim çıkardığım sonuç x-mode falan hikaye subaru 2010dan sonra araba yapmayı bırakmış sanırım. Bunun gibi buzlu yerlerde 3 farklı subarumu çokça kullandım. Lassa competus snow ve maxxiss lastiklerim vardı o zaman, hatta yaz lastiğiyle bile daha başarılı sonuçlarım var.
Dediğim gibi kanaatim, ya videoda kasıtlı bir yönlendirme var ya da subaru bitmiş.

Sizin ekipteki aynı olan 3 araçtan birinin sahibi Gökay, arkadaşım anlatmıştı o gezinizi, birileri saplanıp durmuş :)

Bu videodaki zemin gibi direk beton/asflat üzeri buz olan yer ormanda zor denk gelir bence, üstünde illa ki kar olacaktır, altı da toprak olunca belki buzu patinajla kazıyıp toprağa kadar inebilir lastikler ve illa ki buzdan daha iyi tutunacağı bir zemine ulaşır.

😁😁
Saplanan arkadaşları kurtarmaya dönebilmek için manevra yaparken çok derin bir yerde benim de saplandığım doğrudur. Ama vinç sağolsun. O arkadaşın yüzünden yaylaya kadar çıkamadık.😆😆😁😁

Neyse şaka bir yana kullanım tercihlerinize göre bir lastik beğenmek en doğrusu ve mümkünse bir takımdan dan fazla lastik bulundurup mevsime ve araziye göre lastik seçimi yapmak.

Subaruyla ben hiç arazi lastiği ihtiyacı duymadım. Epey çamur maceram olsa da hep yazın yaz kışın kış lastiği kullandım. Ve beni hep memnun etti.

Eğer biraz daha çamur macerası olsun derseniz de bf ko2 ideal bir lastik. Elbetteki kar lastiği kadar iyi olmayabilir buz üstünde. Ama bf ko2 a/t lastik. Diğer bütün a/t lerden hem kar - çamur kabiliyeti, hem asfalt konforu, hem yol sesi, hem de görsel olarak m/t kadar agresif görünmesi açısından bence en iyi seçenek.

Tags: