Gönderen Konu: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT  (Okunma sayısı 5077 defa)

BeCo

  • impreza 2.0 r
  • **
  • İleti: 262
  • Toplam beğeniler: 26
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: 4.20d Xdrive 2016 / XV 2015
  • il/ilçe: Çekmeköy/İstanbul
Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #90 : 28 Kasım 2018, 15:06:38 »


bu videoyu sade şekilde atarmısın?Araç neyin üzerinde ilk başta?
[/quote]
kriko diye gördüm ben. Sağ taraftaki kriko hareket ettikten sonra düşüyor hatta.

serkandorman

Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #91 : 28 Kasım 2018, 16:04:40 »


bu videoyu sade şekilde atarmısın?Araç neyin üzerinde ilk başta?
kriko diye gördüm ben. Sağ taraftaki kriko hareket ettikten sonra düşüyor hatta.
[/quote]

ha tamam.
instagram// subaruforever555
facebook sayfa// subaru4ever.com
facebook grup// www.subaru4ever.com

SuNMaN

  • Global Moderator
  • wrc
  • *****
  • İleti: 3075
  • Toplam beğeniler: 51
  • Yine bir Subaruyla dönünceye kadar.
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
  • il/ilçe: Çatalca / İstanbul
Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #92 : 03 Aralık 2018, 00:36:40 »
Ya bu video tam istediğim gibi olmadı ben de sadece jenerik yaptım. 2 çekim yaptım. Esasen önce 2h sonra auto, 4h ve 4L modlarda deniycektim. Ama araç 2 teker askıda auto modda zorlanmadan indi. Bu sefer 3 tekeri kaldırdık autoda denemedim. Bunu da 4h de indi. Zaten tek teker inince diğerleri daha kolay indi. Zevksiz oldu yani @serkandorman. Araç engel tanımıyor. 😁
Mola Zamanı

OguzhanEren

Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #93 : 03 Aralık 2018, 09:42:47 »
Ya bu video tam istediğim gibi olmadı ben de sadece jenerik yaptım. 2 çekim yaptım. Esasen önce 2h sonra auto, 4h ve 4L modlarda deniycektim. Ama araç 2 teker askıda auto modda zorlanmadan indi. Bu sefer 3 tekeri kaldırdık autoda denemedim. Bunu da 4h de indi. Zaten tek teker inince diğerleri daha kolay indi. Zevksiz oldu yani @serkandorman. Araç engel tanımıyor.

Yokusta yapmak lazim bu testi


Sent from my iPhone using Tapatalk

SuNMaN

  • Global Moderator
  • wrc
  • *****
  • İleti: 3075
  • Toplam beğeniler: 51
  • Yine bir Subaruyla dönünceye kadar.
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
  • il/ilçe: Çatalca / İstanbul
Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #94 : 03 Aralık 2018, 22:47:03 »
Yaptık. 😁 Yakında...
Mola Zamanı

OguzhanEren

Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #95 : 03 Aralık 2018, 23:18:37 »
Yaptık. Yakında...

Merakla bekliyoruz :)

Bu tip testlerde cogu arac rahatlikla duz zeminde roller’lari asabiliyor. Fakat yokusta test yapilinca, tek tekere binen yuk cok daha fazla oluyor ve ancak iste o zaman anlasiliyor hangi uretici o guce dayanacak ve araci ileriye tasiyacak altyapi kullanmis, hangi uretici kullanmamis...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ADILS

Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #96 : 05 Aralık 2018, 20:36:41 »

SuNMaN

  • Global Moderator
  • wrc
  • *****
  • İleti: 3075
  • Toplam beğeniler: 51
  • Yine bir Subaruyla dönünceye kadar.
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
  • il/ilçe: Çatalca / İstanbul
Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #97 : 13 Aralık 2018, 08:59:03 »
Bu videoyu daha evvel izlemiştim ama ilk kullandığım 4 teker çekiş sistemine sahip araç subaruydu ve çekiş sistemleri hakkında da pek bilgim yoktu açıkçası. Bugün tekrar izlediğimde testin ne kadar gerçekçi olduğunu sorgulama isteği geldi nedense. Honda, nissan ve rav4 için bir şey söyleyemem ama o ford'un ordan çıkması lazım bence. Ve sürücü gaz kesiyor gibi. Bazı sistemlerde Allah ne verdiyse yüklenmek lazım gaza çamurdan veya engelden kurtulabilmek için. Tabi engelin önü açık olduğundan öyle bir ihtimal de yok. Bir anda fırlamasın araç diye belki de.
Bir de bu roller testler maalesef gerçeği çok yansıtmıyor. Gerçek çamur ve karda farklı etkenler işin içine giriyor.
Mola Zamanı

slovan

Ynt: Nissan Pathfinder 2.5 DCI LE AT
« Yanıtla #98 : Bugün, 02:52:09 »
Video izlenemiyor...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tags: