Gönderen Konu: Subaru XV 2018 İncelemesi  (Okunma sayısı 11580 defa)

OguzhanEren

Ynt: Subaru XV 2018 İncelemesi
« Yanıtla #105 : 13 Mart 2018, 17:23:09 »
Bu siteyi bende takip ediyorum ve çok video izledim sizin düşüncenize bende kapıldım ve daha detaylı izlemeye başladım ve sonunda olayı çözdüm. Testi yapılan araç örnek 77km hızla slaloma başlıyor ve tam bu esnada esp devreye girip aracı yavaşlatıyor burdaki can alıcı nokta ise özellikle alman araçları slaloma girer girmez esp aracın hızını çok düşürüyor haliyle slaloma daha yüksek hızla girebiliyorlar, nasılsa girdikten sonra hız düşüyor. Ama subaru nerdeyse hızı hiç düşmüyor bile ve hemen hemen o hızla slalomdan çıkıyor. Yani izlerken giriş ve çıkış hızlarını takip edip araç kabiliyetini ordan anlayabiliriz. Ayrıca dingil mesafesi uzun araç tabiki daha düşük hızlarda girmesi lazım. Eğer karşılaştırma yapma hedefimiz varsa aynı genişlikte ve dingil mesafesinde olmasına önem vermeliyiz. Başka bi konu daha aktarayım ; ben müsait olan her yerde virajlara hızlı girip aracı hep savururum, önceki her aracımda aynı davrandım özellikle vw viraja girdikten sonra kayma başlamadan esp devreye girer ne kadar gazı köklesem vites düşürsem antipatinajı kapatsamda hızlandırmaz aracıda kaydırmaz haliyle sola döneceksem sağa bi yatırıp dengeyi bozup öyle sola döndürürdümki anca lastik sesi gelmeye başlardı. Ama bu subaru manyak abi, viraja nasıl girsem hızı kesmiyor vdc ışığıda yanıp sönüyor gazada yükleniyorum gaZda alıyor araba komple kaymaya başlıyor ama hafif dokunuşlarla dönüş çizgisini hiç bozmuyor ve haliyle mükemmel zevkli oluyor. Tabi ıslak yolda oluyor, daha kuru yolda vdcyi yakamadım.

Ben bunu farketmemistim. O kadar da izlemistim halbuki. Daha dogrusu bazi araclarin bir sekilde yavasladigini gorebiliyordum ama bunun test yapan surucuden kaynaklanan bir hata oldugunu dusunuyordum, esp'nin boyle bir yavaslatma etkisi olabilecegini dusunmemistim. Simdi anlasildi mesele. Tesekkurler.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Delorean

  • impreza 2.0 r
  • **
  • İleti: 363
  • Toplam beğeniler: 62
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: 2017 Mazda 3 Skyactiv D
  • il/ilçe: Kocaeli
Ynt: Subaru XV 2018 İncelemesi
« Yanıtla #106 : 30 Nisan 2018, 12:25:14 »
23 Nisan da bir tatil ayarlaması yaptım. Önde ben arkamda 3008 GT versiyon ile XV ile ilk uzun yol tecrübesi oldu. Gidiş te gece yola çıktım otobanda 130, D100 de ise hız limitlerinin 80 olduğu yerler harici 110 - 120 arasında full Eyesight ile gittim. 700km sonunda otele vardığımda 6.7 lt ortalama yakıt yakmışım. Trafik ışıkları harici gaza ve frene dokunmadım desem doğru olur. Geri dönüşte ise 3008 öne geçtiği için oldukça tempolu sürüş oldu, hızları yazmıyorum :) 1400km nin ortalaması ise 7.3lt idi.

Viraj dengesi, sessizliği ve süspansiyonların ne kadar iyileştirildiğini bir daha anladım. Eşim ve oğlum tüm yolu arka tarafta uyuyarak geçirdiler. Özellikle arka süspansiyonlar ve arka taraftan gelen uğultu sesinde çok iyi iyileştirme yapılmış.
Never Give Up!

BeCo

  • impreza 2.0 r
  • **
  • İleti: 262
  • Toplam beğeniler: 26
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: 4.20d Xdrive 2016 / XV 2015
  • il/ilçe: Çekmeköy/İstanbul
Ynt: Subaru XV 2018 İncelemesi
« Yanıtla #107 : 30 Nisan 2018, 14:00:11 »
Serter tüketim için depo ve aldığın yakıtı kontrol ettin mi?
Bizim XV ekranda görünenden 0,3-0,5 arası daha fazla yakıyor :)

Delorean

  • impreza 2.0 r
  • **
  • İleti: 363
  • Toplam beğeniler: 62
    • Profili Görüntüle
  • araç yılı ve modeli: 2017 Mazda 3 Skyactiv D
  • il/ilçe: Kocaeli
Ynt: Subaru XV 2018 İncelemesi
« Yanıtla #108 : 30 Nisan 2018, 14:45:32 »
Serter tüketim için depo ve aldığın yakıtı kontrol ettin mi?
Bizim XV ekranda görünenden 0,3-0,5 arası daha fazla yakıyor :)

Yola çıkmadan fullemiştim. Bir Antalya da birde geri dönünce fulledim. 294TL- 47,8 lt ve 353,6TL-57,5lt  aldı. 642/1400 = 7,5 lt/100kmyani 0.2 fazla yakmış depo hesabında.


Never Give Up!

Tags: